Sol!

Hallå allihopa! Idag kom min balklänning den är jätte fin, men behövs sy in lite och fixa till så kommer jag bli balens drottning ;).. Haha... Nej men idag så skiner solen så gott ute men höll på att svettas ihjäl påväg till skolan. Men man ska inte klaga! Så idag blir de nog att träna och kanske torp om jag kommer mig ut dit! Är så grymt taggad på shoppa.. Känns som jag inte köpt kläder på tusen år.. Snart ska väll mamma och pappa börja med maten också de har beställt sån matkasse som kommer till dörren typ så är de maträtter för en vecka med recept som man ska laga.. Spännande och se om de är något gott..

Men puss hej!

Mina favvo pojkar nedan + pappi då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0